11 GAMBAR BUKTIKAN PENGORBANAN DAN PERJUANGAN SEORANG IBU

Sebak pula kak tengok gambar-gambar ni semua.

Image result for SAD GIF

Kita selalu rasa yang kita ni lah paling banyak berkorban, rupanya nun jauh di tempat lain ada ibu yang lebih banyak dan besar pengorbanannya

Huhuuu sedihhh aih

jom layan gambar-gambar dibawah

Image result for mother sacrifice

walaupun banjir, anak kena pastikan selamat dan tak  basah

Image result for mother sacrifice

Related image

Image result for mother sacrifice

Image result for mother sacrifice

Image result for mother sacrifice

 

Image result for pengorbanan ibu

 

Image result for mother sacrifice

Image result for mother sacrifice

Image result for working mother with baby

Related image

Kalau di negara kita kalau ibu tu bekerja sekalipun, ibu larat dan kuat.

Image result for malaysia gif

Tambah-tambah kalau yang dok minum ESP ni

No automatic alt text available.

Minum ESP ni untung laaa. Kadang sampai ke petang tu boleh berlari lagi. Kalau  berpuasa lagi la sangat-sangat membantu.

Blend dengan kurma masa sahur, pastu memecut buat kerja rumah. Petang balik masak kemas rumah pun larat.

No automatic alt text available.

Kalau tak dulu, balik kerja bergegar lutut ni haa sebab menahan lapar.

Nasib la susu tak drop masa puasa, ni pun berkat ESP. Mengepam pun rajin. Terkezut semua orang sebab kita gaya macam tak puaseee ajee. Hahaha

Seronoknya berpuasa dengan ESP

Image result for happy gif

Korang nak takk? ESP tengah promo sekarang. Harga kemain murah. Bulan April ni jeee, kalau lambat jangan menangiss.

Kalau nak, save no ni 019-2649362 dan wasep kak “SAYA NAK ESP PROMO !” Teruihh kak reply. 

BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEHEBATAN ESP DI SINI

 

APA KATA MEREKA YANG DAH MERASA PENANGAN ESP

Image may contain: text

Image may contain: text

Image may contain: text

0 shares
Previous Post

10 TIP PENYUSUAN KETIKA BERPUASA

Next Post

TANDA BAYI ANDA SUDAH KENYANG ! BARULAH IBU TAK RISAU

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *