MINUMAN TERBAIK UNTUK RAMADHAN !!

Assalamualaikum sisturr. cewahh. bulan puasa ni nak panggil sistur je. hihi Cemane puasa dah nak dekat seminggu ni? adakah mommies masih bertenaga gagah perkasa?? Pastikan Ramadhan kali ni niat tu betul, tak menyimpang. Ramadhan ni setahun sekali je tau, rugi kalau dibiarkan berlalu begitu je tanpa ada perubahan. sebelum Ramadhan orang sama selepas ramadhan masih […]

Alamak Hb Saya Rendah Masa Mengandung!! BAHAYA KE?!! Jom ketahui cara atasinya.

Masalah mengenai Hb rendah isu wajib kita dengar masa mengandung. TAHU TAK? sumber : Berita harian 4 Jun 2016 42% rakyat Malaysia yang ada Hb rendah atau anemia ni wanita. Jadi risiko anemia ni bila mengandung lagi tinggi. Kenapa kita takut dan risau  sangat dengan anemia? Ada efek ke pada kandungan? bagaimana nak atasi? Takpe, […]

8 Sebab Kenapa Perlu Percaya Kepada Shaklee

Mula mula tu sendiri pun tak pernah tahu dan kenal apa tu shaklee , walau katanya dah bertahun bertapak kat Malaysia. Hinggalah suatu ketika kak g tercari – cari apakah yang boleh bantu untuk menjayakan penyusuan. Google dan google jumpa pegaga, jantung pisang , habatus sauda dan banyak lagi . Antara nama nama disebut terdapat […]

Rawat Sembelit Anda. Baca Artikel Ini Untuk Bantu Diri Anda.

APAKAH SEMBELIT? Setiap orang mempunyai tabiat perkumuhan yang tersendiri. Sembelit terjadi apabila seseorang tidak dapat membuang air besar dengan senang atau seperti biasa. Pesakit yang mengalami sembelit mungkin mendapati najis mereka lebih keras dari biasa, sakit dan sukar untuk membuang air besar dan mungkin merasakan usus mereka belum dikosongkan sepenuhnya. Simptom lain yang mungkin dialami […]

Baca Ini Dahulu Sebelum Beli Vivix Shaklee.

Mungkin ramai di luar sana pernah dengar tentang kebaikan dan keistimewaan tentang Vivix Shaklee ini. Tapi ramai juga yang baru pertama kali dengar nama produk ini. Tak mengapa. Mari saya terangkan di dalam entri ini. Apa itu Vivix Shakee dan Apa Kandungan di dalam Vivix Shaklee? Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan […]

Cawangan Shaklee Seluruh Malaysia

Jom buat pembelian dari cawangan berhampiran anda! Ibu pejabat Sunway Level 9, The Pinnacle, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, 47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Tel: 603-5622 3188  Fax: 603-5622 3199Waktu Perniagaan > Isnin hingga Sabtu : 10.00pagi – 7.00malam ************* Kuala Lumpur No. 32, Jalan Rampai Maju 3, Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur. Tel: 603-4142 1067  Fax: 603-4142 1027 […]

Shaklee Malaysia

Senarai Pengedar Shaklee Malaysia

Di sini saya senaraikan Pengedar Shaklee yang sah dan berpengalaman untuk anda hubungi dan mendapatkan khidmat nasihat tentang produk Shaklee. Sila rujuk senarai dibawah mengikut negeri anda tinggal. Pengedar Shaklee KUALA LUMPUR Nama : Siti Hajar No Tel : 012-3696987 Lokasi COD : Sentul / Jalan Ipoh / Jalan Kuching / Ampang / Kompleks Damai / […]